uptaun fanck

Hejhej ps detta är inget blogginlägg pga jag pluggar...
Jag kanske eventuellt lyssnar på First Aid Kit för fick världens finaste julklapp som var en biljett till deras konsert här i Umeå den 13e februari. Då kommer jag va dancing queen, kan man tänka sig alltså.
 
Igår dansade jag i två timmar och me gusta blir verkligen lycklig av dans!!!!! SER FRAM EMOT MIN DANCING QUEEN-ERA. Ps 2 nu äre bara å vänta för nästan alla papper är underskrivna. Såg lite av prinsessan och grodan igår för att få upp tagget. Vet ni nån bra film med lite sydstatlig dialekt????? Pls tell me. Nu ska jag mentalt hitta på en koreografi till uptown funk bc i'm funky like that och jag har min konserttröja på mig och det mesta är bra. Förutom att jag måste plugga, som jag gör nu..hehe
Allt och inget | |
Upp