glaaaaad

Idag är det sol och tydligen en lång sovmorgon så därför sitter jag inne vid datorn ;D Hade faktiskt planerat längdskidor på idrotten men den blev inställd så körde just dance ist. Igår var jag jätteduktig och pluggade så idag ska jag bara göra historia och matte (!!haha!!). Har fått födelsedagsbrev som ska öppnas på söndag och hela helgen blir ett bra jippo så därför lyssnar jag självklart på MM nu. Long time no listen :(:. OTRA börjar kl 10.00 svensk tid på lördag så ska absolut kolla på det genom snapchat. Älskar allt. Skolstressen kommer verkligen i vågor och just nu är det stilla havet = tjoho.
 
Haha vad skriver man om när man bloggar dagligen?? Man kanske visar bilder från de senaste dagarna.. idk. Sådant har jag inte något roligt av så därför får ni bilder på mig där jag är glad i mitt ljusa rum!!!! Kommer verkligen vara konstigt att någon annan kommer bo här nästa år
Allt och inget | |
Upp