4 dagar av ålderdom

Bild på min bästa present <3

Här ekar det tomt!!!!!!!!! Sorry tror verkligen att jag bloggar men gör ju inte det. Imorgon ska jag på First Aid Kit med Jossan och är så lycklig?? Live-musik i mitt <3 förevigt. Jag har tyvärr typ 3 böcker hemma som jag måste läsa. Gillar att läsa men gillar inte under press:( Ska läsa en som hetter Go Ask Alice som jag är halvvägs in i som är väldigt fin och personlig, och en som heter 13 Reasons Why. Sedan självklart min älskade Alaska. Älskade hatade w/e. Har världens fuldag idag!!!!!! Long time no see lol, congrats till mig. Nu klickade jag just crtl+s för att spara inlägget halvvägs in och jag gråter vad jag är skolskadad.
 
I helgen ska jag kanske gå på bio så det kan man ju alltid vara taggad för. Det kommer säkert inte bli av.
Allt och inget | |
Upp