hoppas ni myser på gråa dagar

 
Idag är allt rätt grått och hängigt. Är trött även fast jag har sovit och just nu känns dans som typ det jobbigaste i världen. Det där var en jätteöverdrift. Det känns inte så himla jobbigt, men det känns inte så himla nice iaf. Det finns ganska mycket att vara glad över för tillfället. Mår äntligen 100% bra över nästa år. Alva ska måla ett vackert block åt mig. Igår gick jag pride med Klara och hennes vänner samt några fina jag känner. Det var verkligen såå bra, vi fyllde kalla umeå med varm kärlek. Nu bakar wilma chocolate chip cookies och det är ju helt fantastiskt.
 
Har pluggat svenska i typ en timme. Är så himla dålig på att plugga?? Önskar jag var mer engagerad men för stunden har jag helt tappat lusten att lära via skolan. Sitter i en röra av madrasser och täcken och lyssnar på den nya 1d-låten som har läckts. Ogillar texten skarpt så vet inte hur jag ska bete mig runt den. Men dom är ju duktiga på att sjunga iaf. Lyssnar istället på lite daughter.
 
Önskar er glädje idag och förevigt !! Men det är lättare att tänka på det som händer nu än det som kommer kanske eventuellt hända. Så var glada idag så tar vi hand om morgondagen imorn::) Pratar som om jag är er hönsmamma men jag vill gärna se det så. Då känner jag mig lite viktig. Love u mina kycklingar.
Allt och inget | |
Upp