en blandning av livet

 
Igår berättade jag för klassen om mina framtidsplaner. Dom va lite ledsna men glada för mig vilket är en så himla konstig grej?? Vill gå med dom förevigt men vill som samtidigt ha mitt äventyr. Aja det blir väl bra, får ta en cool bild på dom och ha med den samt vi kan ju alltid skypea nästa 24:e september när klassen firar mini-jul i förväg::). Love them
 
Annars så hängde jag med Kajsa igår hemma hos henne med hennes katter som jag är allergisk mot. Hatar att va allergisk liksom det är egentligen ganska lugnt med mig, men alla blir som så oroliga?? Typ ber om ursäkt över att dom har katter lol. Aja det var jättemysigt hos kajsi!! Vi såg på Frozen, åt cookie dough och skrattade åt idéen att plugga.
 
Idag ska jag plugga + kanske gå pride-paraden men vet ej vem heh + ikväll kommer Lara hit för vi ska försöka vinna livets tävling tillsammans. Berättar mer om tävlingen någon annan dag!!
 
Saknar Linn
Allt och inget | |
Upp