nu äre lite klart

Igår fyllde mysjohanna 17 år!! Vi i järngänget gjorde en superfin bild som fick hänga på hennes skåp samt bjussade på en bulle. Johanna verkade glad så då var vi alla glada::)
 
Får rysningar och gråtningar för nu är videon till derpcon klar så jag ska ladda upp den ikväll och bara hoppas på det bästa i livet. Igår var jag så himla stressad för det är verkligen SÅ MYCKET som händer nu nu nu. Var tvungen att gå ut och kolla på stjärnorna för att påminna mig om att jag är hur liten som helst och att d kommer gå bra. I helgen blire plugg å motiveringar medan mina vänner har skoj;;) Nice;;)
 
Vet inte om ni har hängt med men 1D har alltså släppt typ en identisk tävling. Hur mycket inspiration tror dom att jag har.....................
Allt och inget | |
#1 - - Johanna:

Bäst är ni, och jag är såsåså glad!!! Tack och kram <3<3

Upp