ÄR DET TÄNKT

att man ska må dåligt varje gång man ser nåt från gammal fin vän när den har kul. Isf vill jag inte.
 
Annars så är jag en usel bloggare men en bra person B) Hoppas jag. Är mitt uppe i personligt brev. Ska skriva om mina dåliga egenskaper. Det är ganska svårt, det här med att skriva ut sig själv så mycket på ett brev på 3 sidor. Gillar inte att skriva på datorn det känns så opersonligt. Om man ska försöka visa vem man är tycker jag inte man ska skriva med ett typsnitt som 100 andra använder samt bifoga en bild där man fint står uppställd. Vill visa bilder som får mig att må bra och låtar som påminner mig om härliga tider. Men antar att det är det fina med att lära känna nya, att de får se sånt inte alla får ta del av.
 
Vill klistra upp bokstäver på väggn men tycker det är rätt fånigt. Vet inte om jag ska göra det ändå. Det är från min favorit så jag kanske accepterar det ändå.
Annrs önskar jag mig en resväska i julklapp samt pengar till nödvändiga och roliga grejer. Gillar inte att önska mig saker. Förut stoltserade jag med att jag började med önkelistan i juli men alltså va nej, inte mer tack.
 
Japp; världens bästa kommer till ullevi om 238 dagar. Och där kommer även mitt favvoband spelat, vilken timing va!! Har röd parkett så ni kan väl säga hej om ni ska dit lol. Ba lyssna er till nån som skriker stämmor så blir allt bra.
 
Vi har besök av mormor och det är ju jättemysigt. Behöver dock åka tåg snart. För mitt eget bästa liksom. Har inte ens kollat på planet earth på 1000 år så kan någon komma hit och göra det med mig pls. Du måste dock va tyst så jag kan njuta av allt fint, men vi kan äta något gott. Obs behöver att ni säger till människor om ni tycker dom har snygga ögonbryn. Gå fram, kommentera på instagram, skriv en lapp idc bara gör det för er hönsmamma.
 
Funderingar å tankar å sånt | |
Upp