12/10

✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ 
Den här helgen har varit så bra och mysig!!
 
I fredags sov kajsa, sannah och lenne här och tillsammans är vi järngänget. Så kvällen var ju självklart en succé. Sannah visade obbolas stoltheter som vi andra inte tyckte va så mycket att vara stolt över, vi kollade på good girls-musikvideon, åt jääättemycket glass, kollade på gamla goa barnprogram samt gosade. Vi gjorde även två fantastiskt fina collage. Typ. (Malala vann fredspriset<33)
 
I går på dagen så jag på where we are-filmen!!!!!!!!! Med millan, lenne och lara. Den var bra och jag grät för det var vackert och jag är en emotionell röra. Efter filmen for jag hem för att käka lite samt läsa i paper towns. Den e så seg nu, synd för tyckte början va så bra::(. Senare på kvällen for jag ut m Klara till hennes vän Linh. Det var trevligt och folkrikt. Sedan evakuerade vi byggnaden och då for jag hem. Gosade ner mig i mitt gnottarna-täcke och tänkte se på en film medan jag käkade glass. Slutade med att jag kollade på KUWTK<33.
 
Idag har jag varit en snygg men seg version av mig själv. Har inte fått så mycket gjort. Har känt lite ångest över att jag inte har något superbraigt bidrag till 1d-tävlingen, har kollat lite tumblr. Ska iväg och dansa om sisådär en timme och när jag sedan somnar ikv har jag förhoppningsvis en wwa-affisch på rummet. Pray for me.
Allt och inget | |
Upp