vill quota ur låttexter förlåt för min töntighet

https://www.youtube.com/watch?v=0BkymW9P3zo
spana in detta för vi är bäst på stopmotion
 
Allt jag gör är att ta webcambilder:( Jag borde va mästare kan man tycka men tydligen icket.
 
För 358 dagar sedan rateade jag midnight memories här på bloggen. 3 dagar innan dess skrev jag mitt första inlägg på 2 år om min kärlek till 1d. Vet inte hur det går ihop men tydligen kan man bli beroende av människor så himla mycket att man skulle göra vad som helst för att få en tumme upp från en av dom. Och idag läcktes deras nya album. Är typ pånyttfödd älskar alla låtar men på olika levlar. Favoriter just nu: Ready To Run, 18 och Stockholm Syndrome (!!).
 
Tydligen är det någon sorts throwbackdag  så här har ni ett inlägg som jag gjorde för exakt ett år sedan som kan vara det bästa någonsin HRRHOTHOLS. Snart har det även gått ett år sedan elyar/hans skivbolag frågade om de fick använda min dansvideo i hans mv. Gråter av minnet:'). November kommer förevigt va en favoritmånad.
Allt och inget | |
Upp