haha skriver cv??

Igår var jag den mysigaste någonsin. På kvällen. För på morgonen sjöng jag på en begravning och det kan man ju ha blandade känslor om, och på kvällen sjöng jag gospelsolo och det kändes fantastiskt och jag var glad och i mitten skar jag prinsesstårta. Det var en intensiv men bra dag, gillar ju när saker händer.
 
Idag har det inte hänt fullt lika mycket. Fick ganska många timmar av sömn i natt vilket resulterade i trött elina som sedan kravlade sig typ 400m till en klädswap. Lämnade in 7 fula plagg och fick med mig 3 fina hem. Bra deal. För några dagar sedan ca två, funderade jag på att skaffa mig ett jobb så idag tog spontaniteten över och jag tog mig en promenix till ett café som ligger exakt 900 m ifrån min enkla boning och frågade om dom sökte anställning. Tydligen gjorde dom det så nu ska jag skriva ihop ett litet cv och hoppas på det bästa (=ca$h).
 
Om 10 dagar ska jag ha läst ut min bok som jag har kvar kanske exakt 300 sidor kvar ! : ) ge mig en lyckospark i huvudet så jag måste va hemma från skolan å läsa.
Allt och inget | |
Upp