en mix av lite feelings

Funderar ibland på att lösenordsskydda bloggen så bara de som bryr sig ser. Men sedan känns det lite tråkigt och då backar jag.
Jag slarvar bort laddare och läser inte min bok men försöker tro att det ska funka ändå.
 
Igår skrev jag en låt på 40 minuter i ett fint block som jag har fått. Det kändes rätt och härligt.
Jag vill tro att jag har en ny signaturfrisyr men vet ej.. Har prövat i två dagar..
 
Jag känner mig lite stressad över saker jag måste göra. Inte för att andra ställer dessa krav på mig dock, utan för att det är ett måste för mig.
Skulle vilja veta hur det är att bo på ett ställe där det bara är is hela tiden. Åker alla på sparkar elr hur gör dom. Love to know.
Vill vänta på tåg mer än allt önskar att mina vänner kunde strunta i sin akademiska framgång och följa med mig:(
Du är en sån som lyssnar. Dig vill jag dela min musik med.
Allt och inget | |
Upp