bara en annan människa som passerar en annan människa

Här har det varit lite ödsligt.
Så blir det lätt när motsatsen händer i livet. Jag har bara gjort roliga saker de senaste 2,5 dagarna. Söndagsångesten var helt otrolig men så är det kanske ibland. Konstigt det här att somliga mår dåligt kanske 5 dagar i veckan men ändå fortsätter i samma spår. Konstigt hur samhället är format :(. Blir ledsen när jag går förbi någon och vi båda har hörlurarna inkopplade. Men ibland blir jag glad för att jag vet att min musik får mig att må 30 gånger bättre?? Vet inte vad som e sorgligast. 

För att prata om något roligt!!!!!!: idag gick klassen till bildmuseet och min fina linéa tappade sin mobil lite kul i isen. Här är en kul bild:efter det skrattade vi gott i några minuter. Sen kollade alla på min puls genom ett konstverk och det var jättelugnande?? Nice
Allt och inget | |
Upp