älsklingsvänner

Större delen av dagen bestod klassen av 100% girls och svenskan gick bort så vi passade på att va snygga på bild.
Lovar med hela mitt hjärta att dessa är så himla bäst, kommer sakna dem jättemycket??
Oj va konstigt att komma tillbaka till en ny klass D:
 
(Måste stoppa allt jag gör när louis solo börjar spelas i 18. Annars så är bonus tracksen ca 70% bra just nu. Lite piratiga osv men jag gillart' in general. Är allmänt taggad på att bo i fan-dimman. Från ett band till ett annat; 5sos började sin första arena headline-tour igår och mitt modershjärta gråter)
 
Kommer även sakna denna böna när jag drar. Hon är så bra :(:
 
Allt och inget | |
#1 - - Linéa :

Du e super! åååå va jag kommer sakna dig :')':

#2 - - Johanna:

alltså åh kommer va så himla ledsen när du åker för du är så brabrabra men samtidigt så glad för din skull att du ska få äventyra i Usa och ååh :(( vi får lägga in ett skypepass på vårt schema så vi kan skypea jättemkt när du är borta och ha mentala knytkalas samt knytkalas innan du åker<33

Svar: älskar dig så mycket verkligen!!! lovar att vi ska skypea så ni får uppdatera mig om andra skrämningar och flugor:;/:<3
Elina Sandström

Upp