HIT PLAY, REWIND

IGÅR VAR EN FANTASTISK DAG. Anledning: Elyar.
Sammanfattat hände ca 17 miljoner braiga och kuliga grejor, men jag tänker nöja mig med att räkna upp topp 3.
 
1.Elyars nya låt Do It All Over Again spelades på radion. PÅ. RADION. Englands största också bara wUT. Jag menar ingen hade någonsin hört den förut och nu ba wow hela världen???? Hela min slöjdlektion gick åt till skakning och nära-gråten-ögonblick(ja) och bara en gnuuuutta fangirlighet. Typ det bästa jag varit med om, låten äger!!
Om ni vill lyssna på hela låten i lite crappigare format, klicka HÄR. Obs låten kommer i smyg inte ut förnst den 12e januari!!!!!!
 
2.För typ två veckor sedan announceade Elyar att man fick skicka in videos när man dansade till denna låten.
Jag hoppade i en alldeles förliten spidermandräkt och spelade in med min fina lilla telefon.
 
Igår fick jag ett freakin mail aV ELYAR DÄR DET STÅR ATT HAN VILL ANVÄNDA MIN VIDEO I HANS MUSIKVIDEO TILL DO IT ALL OVER AGAIN. JAG GRÅTER SKRIKER PANIKAR DÖÖÖÖÖÖÖÖR. KAN NI FÖRSTÅ. KOMMER VA MED I MIN ABSOLUTA FAVORITIDOLS FÖRSTA MUSIVIDEO. HAN VALDE INTE ENS ALLA. KAN NI LÄSA NÅGOT FÖR ALLA VERSALERNA ELLER. DON'T CARE JAG ÄR MEEEEEEED.
 
3. Drömde om Elyar i natt och det var så verkligt så jag höll på att börja gråta. Har typ aldrig varit så glad i hela mitt friggin life. Vart jätteledsen när jag vaknade och insåg att nej det där hade inte här. Mitt hjärta gick i miljoner bitar. Welcome to the fabulous life of Elina Aka Foxer.
Elyar bby, MmMMmmMm för öronen | |
#1 - - Ellen:

SÅ KUL!!!

Svar: JAAA!!!
Elina Sandström

#2 - - Sandra Fors ~ Galen fotograf:

Vilken video? :D

Svar: Hans friggin' musikvideo till Do It All over Again!!!!
Elina Sandström

#3 - - Superanton:

GG WP! :D

Upp