såpbubblor

HALLÅDÄR.
 
Åh idag har det varit uuunnndeeerrbbbaaarrrtttt väder här i Ume. Jag har blåst såpbubblor, åkt ring, ätit jordgubb4r samt melon samt glass, hoppat studsmatta och endast njutit av solen. Om ca en stund kommer Millis, Lennis och Lars över för att sleepa i ett tält tillsammans med mig (; - )) så nu måste jag läsa ut Perks Of Being A Wallflower på 20 min.
 
OBS
Idag var även första gången som jag riktigt försökte fota såpbubblor.
Det var:
svårt.
Det var inte:
lätt.
Kan ni fota såpbubblor eller??
Allt och inget | |
#1 - - cajsa torres:

åh vilka fina bilder!

#2 - - Lovisa:

Inte för att detta har det minsta med detta inlägget att göra... Men måste fråga NU! För jag har en nödsituation! haha!
På vilken hemsida kollar du på 90210? Började kolla på några avsnitt på en hemsida. Men sen så fanns inte resten där :( Hej då :D

Svar: swefilmer.com är det bästa som någonsin hänt mig, och där hittar du alla 5 säsongerna av 90210!
Elina Sandström

#3 - - fellemunk:

åh vilken härlig design!

Svar: tack så mycket!
Elina Sandström

#4 - - A L E X - foto & vardag:

sv: Haha ja :)

Upp