WILD KIDS!!!!!!!!!!

OMG MINA VÄNNER.
För er som har följt min blogg ett ganska långt tag, så vet ni nog att Wild Kids är typ det coolaste/bästaste/grymmaste programmet i mitt liv. Björnar 4 life liksom. OCH JA DET GÅR NU PÅ TV:N. Jag sökte dit en gång, när jag var som yngst och snyggast. Kom till dom 50 sista, fett stolt!
Och för er som tycker Wild Kids är för småbarn och för barnsligt: nej.
Allt och inget | |
#1 - - Matilda:

Åhåh, var aslänge sedan jag kollade på Wild Kids, men iallafall: BJÖRNARNA FTW! :D

Svar: OMG, BRA DU HEJAR PÅ RÄTT LAG!!
Elina Sandström

#2 - - Alice:

Wild Kids äger!!!

#3 - - wilma:)<3:

BJÖRNARNA ÄR SÅ STANDARD ÅH BÖRJAR GRÅTA ALLA HEJADE PÅ LEJONEN FÖRUTOM JAG ÅH DU ÄR BÄST TACK ELINA DU ÄR SÅ BRA :'D

#4 - - Emma:

ÅH WILD KIDS ÄR JU MITT LIV TYP! Har alltid hejat på björnarna. BJÖRNARNAAAAAAAAA JÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Svar: OMG JA, BRA DÄR EMMA!!
Elina Sandström

#5 - - minnha:

wild kids<3 Björnarna såklart :D

#6 - - Anonym:

Ursäkta men jag har hejat på Lejonen hela mitt liv de är bäst och de börjar inte grina så fort de förlorar om lejonen förlorar fokuserar De på näst tävling istället lejonen har vunnit två år i rad och de ska vinna tre år i rad för jag är SÄKER på att de vinner det här året

Upp