BARA 15 DAGAR KVAR... (och blixtkärlek)

..sedan är jag fri!


Nu sitter jag här på mitt rum (nej det gör jag inte, ingen aning om varför jag skrev så. Kanske bara ville ha någon sorts bekräftelse, fast näe. (<-- lång parantes)). Jag ska iaf framkalla några bilder. Dels till en liten utställning, och dels till min garderobsdörr.

Jag har förresten gått och blivit kär. Den nya blixten är ju som himmelriket i en endaste blixt-form. Nämen den är himla (hoho, för den är himmelsk) vinklig och ljus och hela tjofadderittan. Nu ska jag äta, sen ska jag plugga månghörningar (inte enhörningar :( ) och sedan blire bara slappkväll. TJOOHOO, hejdå.
Allt och inget | |
#1 - - Lara:

Jag som trodde du hade blivit kär i mig:( attans!

Men jag måste va me dig i sommar sötnos!<3

#2 - - Batman (A):

Hur gör du rörliga bilder c:?

#3 - - tjejernaofsweden:

hejhej! super söt blogg! skulle vara schysst om du kunde säga vad du tycker om våran design? massa kramar!

#4 - - Melissa:

Fin blogg :) Följa min ?

Rösta gärna fram min nya header ya kram !

#5 - - Ebba'h ♥-awesomeness:

skit snygg blogg!

kolla gärna in min blogg o kommentera!

#6 - - GABBY:

vilken härlig blogg! har du gjort designen själv? :)

#7 - - Ella:

Haha, bara älskar din sån där bild innan man ska komenter! den är ju så himla sann. endel läser inte ens inlägget innan dom kommenterar ;) för mej är det bara 6 hela skoldagar kvar! tror jag i alla fall... :D

#8 - - amie:

Hej söta du! måste bara säga att jag gillade din design och blogg väldigt mycket! tänkte kika med dig om du fixar designer? är isåfall väldigt intresserad utav din hjälp!



Kram Amie

#9 - - amie:

aaokej de förstår jag absolut! Jag gillar stuket på din, CATYS och Keelas headers och vill också ha någon sån glad och fin! redigerar du allt på ps? och vad är de för text du använder? hehe många frågor



kraaam

#10 - - amie:

skulle vara jätte glad för svar hehe, tjötig som jag är! men jag är handikappad när de handlar om bloggdesigner/redigering från början!

#11 - - amie:

aaokej tack! :)

Upp