svar på kommentar

Fick en kommentar från en anonym liten parvel (skriv namn nästa gång så blire roligare ju):
1. Kan du visa de sämsta bilderna du tagit någon gång?
2. Funderar du på att köpa en ny kamera? Vilken?
3. Har Linn en blogg?
4. Kan du säja till Linn att hon är världens finaste?
5. Kan inte du ha fotoskola?? PLEASE!
6. Kan du blogga mer?
7. Kan du visa ditt rum??? I ett inlägg eller en vlogg??
1. Oj hjälp, så himla svårt. Visst var jag inte alls så bra på att hitta vinklar och grejer förut, men jag vill ju inte klanka ner på alla som är där nu. Personligen tycker jag att jag har utvecklats supermycket på de tre åren som jag har trivts med en kamera i mitt sällskap. Så nej hörru, ingen sämstig bild från min sida:D
 
2. Har varit supersugen på att köpa en Canon EOS 600D, men efter lite snack och funderingar med le föräldrar beslutade vi att inte köpa någon. Om 1 och ett halvt år börjar jag gymnasiet, och om jag känner som nu kommer jag gå en estetlinje med inriktning foto, så då är nog ett bättre tillfälle att uppgradera mig!
 
3. Nej</3
 
4. JA. Verkligen.
 
5. Har gjort ett "fototips" en gång, vill ni lära er något annat? Kommentera!

6. Asså jag vill ju och jag försöker ju, men just nu befinner jag mig hos m&m i Uppsala där internetet svajar hela. tiden. På onsdag kommer jag inte ha tillgång till något internet överhuvudtaget, men den aftonen kommer jag även hem! DÅ BLIR DET UPPDATERING.
 
7. Har förberett ett inlägg, så det kommer!
| |
#1 - - Sofia:

Gu va fin du är!

Svar: tack!:D
Elina Sandström

#2 - - Anonym:

Tack så jätte mycket för dina svar!! Verkligen coolt att du tog med dom i ett inlägg!!
KRAMAR!

Upp