I kind of... like you ♥


Nu vill jag till skolan. seriöst, saknar alla bästa gajs nu! Är liksom väldigt less på att vara sjuk, konstigt? NEJ!
Vill hoppas hopprep, ha väldigt wierd lunchsnack och bara vara runt dom jag gillar ♥
Det kommer kännas skumt sjukt när vi kommer skiljas åt, asså vi har gått 7 år tsm i skolan! Helt sick.
Bara så ni vet så älskar jag er. puss!                 har fastnat lite med att göra fina bilder i Photoshop :]

Iaf; man blir så glad när man ser sådant här bland kommentarerna:

Det är precis det jag vill! [att man ska bli glad av min blogg asså... ;)]

PUSS TILL ER GULLIGA LÄSARE! är lite på pusshumör just nu

IKväll blire att se Glee, nån som hänkar?

Allt och inget | |
#1 - - rebecka.blogg.se:

sv; aha, okej :/ det är bra med mig! :)

#2 - - MY:

taack :D

#3 - - rebecka.blogg.se:

sv; har skrivit ett inlägg nu :)

#4 - - lenne:

ÄLskar dig Me ;) puss puss!:P

#5 - - Minna:):

Har aldrig sett Glee (!) Måste ju göra det, alla säger det är bra;) När gåre?:]<3

#6 - - CECILIAEW - My Life, My Style ♥:

Haha :) <3

#7 - - Emelie:

Sv: tack så mycket! =D

#8 - - rebecka.blogg.se:

sv; okej, konstigt... det funkar för mig när jag gjorde det på testbloggen iaf :)

#9 - - maja:

sv: gör inget .. :) men hur långt tid tare?

#10 - - hanna:

svar; har inte köpt den eller något än men skulle vara fin till skolavslutningen:)

den är från ginatricot för 199:)

#11 - - rebecka.blogg.se:

sv; haha (a)



men har du kollat så att du har följt allting exakt? skrivit rätt osv :)

#12 - - Naaaan:

sv;Haha roligt att nån bryr sig ;)

Var i umeå bor du? :)

Upp