tjoho

Back 2 school or är redan too cool :/
 
Idag vill jag till USA mest i världen.
 
Saker jag har gjort idag:
attendat 2 halva lektioner + en föreläsning om gulag-lägren!
dansat samt sjungt till livesos i köket
rensat min dator på virus
ätit lite japp
kopplat min spotify till fb (följ mig <3)
bytt bakgrunder på min telefon heheheh
Saker jag bör göra ikväll:
plugga matte
plugga spanska
mäta min kropp till kavajen hahah
lära mig att komma ihåg mitt tumblr-lösenord
informera er om kameran jag planerar att köpa
sova
 
PS blir glad när fina människor kommenterar mina instagrambilder?? Det känns bra och peppar mycket!!!! Med fina människor menar jag alltså alla människor. PS 2 celebrateade ni kvinnodagen?? Kom på för sent att jag ville gå tåg på stan så firade det med att vara bäst hemma istället. Casuall day.
Allt och inget | |
Upp