har en harry-tröja

Hej!!!!!!!!!!!!!!
Igår var allt lycka och idag är det sol. Fick veta ungefär vart jag kommer spendera 11 månader av mitt kommande år!!!!! Inte exakt, men kring Ohio!! Det innebär alla årstider aka även höst <3 Varma somrar och snödagar hemma från skolan. Amerikanska fotbollsmatcher att attenda. Ingen speciell dialekt så kommer bara bli fruktansvärt bra på engelska hehe. Ska beställa en kavaj som man måste ha. Skrattar när jag tänker på mig själv i en kavaj!!! Tror ni jag kan rocka den??
Det går inte en dag då jag inte känner att jag kan lyssna på Jonas Brothers burnin' up! U with me? Det är kvalitét det. PS mina nedräkningar är crazy. Mindre än 100 dagar kvar till sommarlov och 111 (!!!!!!!!!!!!!!!) dagar kvar till Ullevi. Om mitt avresedatum stämmer så lämnar jag landet om 163 dagar. Haha alltså hatar ju nedräkningar! Måste leva i stunden. Ska börja skriva upp dagens bästa grej. Gör det ni med <3 Tvinga fram något bra med er dag!!!!
Ber lite om ursäkt över hur jag skriver!! Det är säkert jobbigt att läsa men idag bryr jag mig inte så mycket!!! Mitt liv är för stunden hur många utropstecken som helst. Är så himla tacksam att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Tänker även på vad som är värt att lägga pengar på. Borde kanske skänka dom där 80 kronorna som jag tänkt köpa hårfärg för? Någon annans liv > mitt hår.
Har förresten kommit på att jag måste påminna mig själv om att göra saker på mina egna villkor. The truth is att jag har fotat minilite sedan jag började media. Tror det har att göra med att jag är så himla tävlingsinriktad?? Fast ändå inte. Idk men jag måste sluta jämföra mig med andra!!!!!! Allt blir ju så mycket bättre när man inte jämför utan kör sitt eget race. Ska göra det nu tack och hej.
 
Nu ska jag fika med Lenne och Johanna tjoho.
Allt och inget, Innan USA | |
Upp