I only write songs for myself, but they're all about you

Igår låg min kroppstemperatur på 39.7 men idag är den back 2 normal. Dock har jag en hals som är hostig och hes och jag kan berätta för er att den blir inte bättre av att man försöker skriva en låt ! Blir hemma imorgon igen. Tror ej min spansklärare läser min blogg så flitigt så kan ju erkänna att jag inte är 100% förberedd för provet lol. Om du läser detta goran: :).
 
Igår läste jag ut min bok för att jag kunde och idag känns det inte så tomt så kanske var boken inte jättebra. I helgen har jag hunnit äta pizza med fina Bea samt sovit i Kajsas stuga med sannah, kajsa och lenne!! Mysigt men var trött och gissar att det var pga början på this sickness. Annars är min instagram svartvit för just nu är allt finast så. Spelar gitarr för d är nice och jag gillar hur det låter. Spelar lite piano också. Kan ganska mycket av für elise. Har shoppat 2hand och det känns bra. Just nu är känslan inför allt ganska neutral men det svingar hejvillt för för det mesta är allt tiptop! (saknar den glassen lite? ganska äcklig).
Allt och inget | |
Upp