arkivet och grejer

Fint och kärleksfullt
 
Skriver om mitt utbytesår till svenskan. Det är så sjukt hur det kan vara så vardagligt. Fick resväskor i födelsedagspresent. Pratar om att se filmer på bio i sommar om dom kommer ut innan jag far. Det har blivit så vardagligt. Förstår självklart inte hur det här hände. Kollade i mitt bloggarkiv för att se när jag skickade in ansökningarna. Då var det 236 dagar kvar till Ullevi. Nu är det 129.
 
Vill kolla på Juno och ha ett städat rum men jag måste plugga och dansa. Jag älskar ju att dansa. Och jag skulle säkert kunnat se Juno just nu om jag inte lyssnade på bra musik och bloggade. Well well. Är för övrigt inte jättetaggad på sportlov. Vi får se. Ps mitt nagellack är perf.
Ps var och såg First Aid Kit med jossan.
Det var fantastiskt.
Allt och inget | |
Upp