är glad för vinter

En bild från igår när jag pratade med Mariam!!!!!!!!!!!! C you in 9 days honey!!!!!!!!!!
 
Tydligen är det årets mörkaste dag idag men solen lyser mer än den gjort under sammanlagt hela november. Är lycklig för snart ska vi till Uppsala och sedan ska jag till mariam i Sthlm och efter det är det 2015. Jag är faktiskt jätterädd för 2015. Är rädd att allt kommer gå för fort och att jag förväntar mig jobbiga saker som kanske inte händer. Är framför allt rädd för att jag bara har ungefär 5 månader kvar i verkligen det finaste klassen och att jag kommer sakna dom nå så fruktansvärt till hösten. Haha har jättelänge trott att jag har varit rustad för ett utbytesår men hur förbereder man sig egentligen? Tänker på hösten och ett eventuellt liv i staterna varje dag. Vill ibland skrika pga vet inte hur jag ska hantera det!!!!!!!! Meeeen nu är det fortfarande 2014 så we don't have to worry.
 
Imorgon ev. tisdag åker vi bil länge så då kanske jag tar mig ann en årsresumé. Känner att jag behöver det i livet.
Allt och inget | |
Upp