bättre en morot i magen, än 100000 i hagen

Finurl på er! ♥

Santa Maria har ju en tävling där man kan vinna en inspelningi EMD´s studio [inte för att jag gillar EMD], men vet inte om jag ska vara med. Ingen skulle ju ändå rösta?
Man ska sjunga Baby Goodbye iaf :]

Iaf; Kom just hem från dansen, gjorde inte såmkt där. Dansade och så (a)
Haha,när jag och Lara skulle hem höll vi på att inte hitta bussen, precis när vi skulle ringa efter sjuss, ser jag bussen och ba "Lara, där är bussen!!!". Haha XD

Redovisningen gick bara finfint. Jamaica är ett ganska kuligt land ;)
Vet ni vad? Jag åkte längdskidor helt frivilligt!!! [!!] ;o Haha, *stolt* Det gick alldeles utmärkt, bortsett från att jag ramlade och inte tog mig upp.

Imorn äre inge spec, ska plugga till provet om Nordamerika.

Bloggar inne på pappas dator [internett strular] = inga bilder :'(

Ha en åsum måndagskväll! Själv ska jag nog ta mig en liten dusch [moahahaha!], se på vänner och sova ♥

tycker det är väldigt fint att avsluta och börja med ett hjärta, marvel nu förstördes ju det. Äh ni får ett till bara för att ni är bäst [efter mig] ♥
Allt och inget | |
#1 - - iilya:

Hej!

Just nu är det frågestund på iilya.blogg.se

Skriv en fråga, skicka in, så svarar jag, NU PÅ FREDAG!!



Kram // iilya

#2 - - julia:

fin blogg! (:

#3 - - Minna:):

Duktigt jue:)<3

#4 - - jomen du:

HAHAH ELINA JAG DÖR

Upp