tydligen måste jag uppdatera själv för att kräva det av andra

Har drömt att jag har träffat Harry två gånger den senaste veckan och det finns verkligen inget mer hjärtekrossande än att vakna och inte se bilden vi tog tsm i drömmen, i kamerarullen. Skulle inte ens önska det uppå min värsta fiende </3

Detta var kanske den bästa tweeten jag såg under hela 2014

Idag har jag varit på ett fint och viktigt tjejgruppsmöte på skolan. Vi pratade om feminism och sådant och jag vet inte hur ni ställer er inför feminism men själva ordet känns nästan lite förbjudet?? Som att det tillkommer en stämpel om man uttalar sig som feminst? NEJ TACK. Så det kändes bra att prata om det (skrev ett inlägg om feminism för mig för ett tag sedan).
Annars har jag hunnit bli både besviken och glad över de tillvalskurserna som vi nu ska välja inför tvåan och trean. Det är så knäppt att jag redan nu bestämmer vad jag kommer läsa om tre år?? Ville jättejättegärna läsa geografi men tydligen måste man gå en 100%lig naturlinje för att få tillgång till den kursen. Hittade dock en jättefin som jag verkligen tror jag kommer få ut mycket av. Internationella relationer hette den!
 
Imorgon är det torsdag = en dag kvar till fredag (be proud fellow classmates). Har sovmorgon samt ska plugga matte. Haha plugga?? Så länge sedan. OBS försöker att inte tänka på det faktum att det snart är februari aka jag blir äldre (såsom varje dag:)) och tiden med finklassen rinner iväg!!!!!!!! pallar icket. Vill bjussa på en tjusig bild från i augusti/september don't really remember, när klassen fikade och jag hade långt hår.
PS vi är faktiskt fler än två i vår klass heheheheheheheheheh
 
Allt och inget | |
#1 - - Therese:

Internationella relationer läser vi också på våran skola, fast den ingår redan i min linje. Har inte läst den än en den verkar bra. :)

Svar: Kul!! Ser verkligen fram emot den, kursen innehåller typ allt jag efterfrågar i skolan??
Elina Sandström

Upp