visst skulle jag kunna va en vintermänniska


Just nu ligger hela Umeå och sover under ett snötäcke. Det är helt fantastiskt. Idag åt jag 4 skumtomtar och på lördag ska jag äntligen se Maggio live!!!!!!! Annars så är mitt rum tyvärr jättejobbigt stökigt. På söndag är det en bra livestream men då är jag på min ännu bättre dans så det var ju lite :): egentligen. Jag vill åka till London och träffa vänner men det kräver att vännerna även befinner sig i London. Obs blev nästan lite rädd för mig själv när jag läste mitt personliga brev. Låter så himla ensam och enstörig?? På svenska har vi ingen bra skillnad men på engelska e man antingen lonely eller alone. Skulle bara säga att jag gillar att va alone. Eller har inget emot det iaf. Oftast. Men så var det inte i förrgår.

Har även kommit på att jag är lite av en kameleont? Skulle absolut kunna beskriva mig själv som en vintermänniska. Älskar snö älskar jackor älskar varm choklad älskar julen älskar stjärnklara nätter älskar utomhuskyla älskar soliga utflyktsdagar. Men man skulle nog inte få ut min fulla personlighet i en årstid liksom. Trivs bättre med hösten<33 va är ni för årstidsmänniska
Allt och inget | |
Upp