skitprat

tb till när man gick ut med 307 poäng men det bara behövdes 163. Orkar inte plugga alls just nu men behöver få klart detta. Är kanske lite för överambitiös vet ej. Just nu lyssnar jag på green day för att få flashbacks till när jag ville älska dom men inte riktigt visste hur man gör när man dedikerar sitt liv till ett band.
Gillar skolan men ogillar att man inte får belöning för det här fruktansvärda jobbet förens om kanske 10 år när jag har mitt drömjobb. Behöver man ens bra betyg för att bli naturfotograf samt hjälpa människor jag tror NEJ.
 
Min tid tar slut och hatar att prioritera och jag vill träffa alla men ingen kan träffa mig pga svindyra flygbiljetter och skola som åter igen stjäl tid. När ska man få tillbaka den hm???????????????????+ om det blir ungefär samtidigt som man får tillbaka de rättade proven så känns det ganska onödigt, vad ska jag ha tid till 2 veckor för sent.
 
Vill hålla föredrag om det här kollaget för det är det enda som verkligen alltid kan få mig glad?? Spara den gärna och kolla på den när ni mår dåligt. Det är den bästa bilden i mitt liv : )
 
Allt och inget | |
#1 - - Klara:

Alltså denna bild <3 Hur lycklig kan man se ut? Det är som att löken är hans lille bebis!

Svar: <3 <3 tror den va med i guinness t.o.m.?? typ för största löken heh
Elina Sandström

Upp