Dagböcker osv

Har börjat skriva dagbok och även fast jag skrivit av mig på bloggar sedan ca 5 år tillbaka mår jag så himla mycket bättre av att skriva stängt. Önskar ibland att jag var en sån som kunde dela med mig av allt jag känner för hela världen. Minns att jag läst några sådana bloggar back in da days och tänkt "wow om den här människan kan skriva om exakt allt i sitt liv borde väl jag också kunna det". Grejen är den att jag inte kan. Även fast jag gillar att vara en utåtriktad människa som faktiskt ganska lätt tillåter folk att lära känna mig, så skulle jag aldrig kunna må bra av att skriva ut hela mitt privatliv. Och därför tror jag att dagbok är så himla bra för mig. Bara det att det finns så så så många ämnen som jag vill ta upp i min blogg men som jag aldrig riktigt vet hur jag ska formulera. Men om jag kladdar ner det i en skrivbok där ingen som helst kan döma hur jag skriver, så blir det på något sätt mycket enklare att sortera ut det jag vill få fram och typ "renskriva" det på bloggen. 

I smyg hoppas jag att någon finner den när jag dör så den kan se allt bra jag har å säga. Men hallå jag e ju inte 100% positiv (den här bloggen har verkligen blivit en klagoblogg, men känner ibland att jag måste spara den glada energin till min verklighet:-)) så det kanske inte e så bra att den blir hittad ändå........ Hursomhelst skulle jag nog bli arg om någon hittar den nu och läser allt jag skrivit. Så om du är min vän/någon tjuv, pls dont leta efter min dagbok. Xoxo babygurl











(Här är lite fint som jag lyssnar på ibland för att le http://pregnant-harry.tumblr.com/post/80166709328/datmlechick-1d)
Funderingar å tankar å sånt | |
Upp