jag är nog ganska bra på att känna lycka

Det bästa med mig är nog att jag ofta är glad för andra. Tycker det är en jättebra egenskap och vill att folk ska ha den för det är så fint. Att liksom känna bara WOW för att någon annan har jättekul eller får göra något som man egentligen vill själv. Önskar så jättejättemycket att alla mina läsare kan lära sig hur man är glad för andra.
 
T.ex. igår såg jossan och linn first aid kit och den duetten är liksom himlens änglar på jorden och dom hade det jättebra och dom är lyckliga just nu tror jag och det får mig att må jättejättebra!!!!!! Vill ju att dom ska få allt i livet och skulle avsky migsjälv och jag inte kunde va glad för dom. Hoppas jag är bra på att visa att jag är glad för dom.
 
Och på måndag ska mariam&alice (mina braiga foxervänner i sthlm) på 5sos och jag är så lycklig för dom!!!!!!! ÅH ALLTSÅ LYCKA VARFÖR KAN MAN INTE VARA LYCKLIG HELA TIDEN DET ÄR JU VÄRLDSBÄST ÅHHHH. Föresten saknar jag mariam jättemycket och det är jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra men vi får se om hon hinner upp nån vända innan jag ska ner till stockholm i juni!!!
 
Hursomhelst vill jag att ni ska försöka finna lycka i andras lycka för det gör er till bra människor och sådana människor mår bra i livet. Ser mig själv som er lilla ankmamma och det känns bra. Vill va lyckliga över mina ankungar!!!!
Allt och inget | |
Upp