badar!!!!!!!!



Här har vi två selfies som är tagna där runt åtta trettio. Spenderar dagen med att ta hand om mig själv. Började med att inte sova en blund. Var inte ett dugg trött efter nattprommisen, så jag kollade lite på törnrosa i sängen och önskade att jag följer fler på tumblr (men va för lat för att följa nån). Så typ åtta gick jag upp å sminka mig och satte på bra kläder och tänkte yes nu klär jag upp mig för mig själv va underbart. Försökte ta selfies och även systemkamerabilder - båda resultaten lite halvers. 

Och nu ligger jag i badet och här har jag hållt till i ca 2,5h. Målade naglarna å grejer SAMTIDIGT som jag badade SAMTIDIGT som jag kollade på grey's. Jag är en äkta multitaskare. 

Nu är det bara ca 10h kvar innan jag börjar bli trött. Får se vad jag kan göra för att underhålla mig. Det är ju ganska skönt här i badet. Enda problemet: vattnet kallnar!! Så här ligger jag som ett kallt russin med mobilen några centimeter ovanför och ska nog sätta igång ett till dubbelavsnitt av grey's. Kanske är uppe på torra land om sisådär 1,5h :-)
Allt och inget | |
#1 - - ellenlundis:

Vad heter du på Tumblr? Jag är inte med på Tumblr. Brukar kolla på sailor moon, pokemon, adventure time o Disney :)

Svar: Cheesyburgerprincess.tumblr.com !!
Elina Sandström

Upp