bloggar bara om onödiga ting

Här är en ganska gammal bild på mig som är tagen när skolan var igång. Hittar inte min crop någonstans och det gör mig jättejätteledsen. Set fram emot morgondagen. Hoppas jag kan sova lite/hoppas inte det för det är roligare att vara vaken. Måste äventyra mer nattetid. 

Vill även berätta för er att jag träffade caty på uxu och det var ganska häftigt. Förut följde jag hennes blogg som en slav, tror jag hittade den typ back in 2009???! Det var lite pinsamt när jag å lara och millan va i deras femtastictält för de skrev typ en låt och vi bara kollade runt. Tillslut breakade jag icen med "caty jag va din veckans blogg en gång:-)" d va kul för då vart det bra stämning och så tog vi fina och farliga bilder. Min hållning var dålig men allt kan inte vara perfekt när man möter sin bloggfavorit. Kolla va fina tjejer!!!! Vårat eget kbp:ppp
Allt och inget | |
Upp