allt är så himla bra när det inte behövs filter




För stunden är jag allmänt jätteglad för det finns böcker i mitt liv igen, och musik i mobilen, och imorn ska jag tälta, och dagen efter det ska jag på festival, och dagen efter det är det festival iGEN och jag ska se bra artister och vara med linn och allt är bara så himla !!!!!!!!!::::))))). 

Obs för någon dag sedan kom jag hem ifrån fjällen där jag intensiv-semestrade med min familj (vi hann dock med en ledig dag också). Här är några fina bilder därifrån. 
Första dagen besteg vi ett berg på 1100m. Det var vackert och det kändes en stund som om vi var i Nya Zealand och det fick mig att må så så bra. 
Toppen-selfie
Dag två gick vi i en häftig grotta.
När vi kom ut därifrån duschade vi i ett vattenfall (<33) i våra grottutforskarutstyrslar!!
Sedan badade vi på riktigt i ett annat vattenfall. Funderade även lite här över hur detta är Sverige. 
Vi hann även vara i Norge i en timme::))
Bra syskon-selfie i snön🌞🌞
Dag tre tog vi en liten promenad hit. Ville stanna förevigt. Tycker om när allt blir överröstat av vattenbrus
Sen åkte vi hem<33
Bilderrr | |
Upp