orkar inte denna mobilbloggning



....
För ca en och en halv vecka sedan bestämde sig mitt 3G för att ta slut så sedan dess har jag levt ett torparliv. Tyvärr gör detta att blogg.se-appen inte vill publicera mina inlägg när jag är i skolan och därför uppdaterar jag nu.

Idag har det hänt bra och dåliga saker. Det dåliga va att vi hade mininationella och jag åt pyttipanna för 4:e gången den här veckan. Det bra va att ja va me linn å kolla på färg till min room-makeover samt sedan såg vi Fantastic mr fox som hon har pratat om sedan vi träffades för första gången våren 2011. Obs linn ska med till fjällen och det känns som en fantastisk sak att återuppleva. 

Idag har jag varit glad och skrattigt hur har ni varit???
Allt och inget | |
#1 - - ellenlundis:

Åh vad jag har saknat dej och dina inlägg. Va tråkigt att inte appen fungerar. :( Kram på dej :)

Svar: men hjälp va glad jag blir tack ellen<33 kraam
Elina Sandström

Upp