.,?!

Alltså nu kan jag nästan gråta för jag är ganska trött och jag insåg just att planet earth finns i mitt liv igen för vi har precis precis flyttat in till stan igen. Har målat andra varvet på min vägg och nu ska jag packa upp mina många klädväskor. Under de senaste 4 dagarna har jag varit ledare på ett jättejättebra läger alltså det var så mysigt och roligt. Vill bo på läger förevigt tycker synd om alla där ute i världen som aldrig har varit på ett läger. Även så börjar skolan om 31h och det är lite sorgligt för vissa men jag gillar ju skolan så det blir nice. Alltså gYMnAsiET. WOW. Hoppas på en klass med mycket kärlek och talang och sarkasm<33 Nu ska jag som sagt packa upp mina väskor och sedan ska jag lägga mig i ett BAD och eventuellt se på en bra serie så kan ni tipsa pls. Imorgon ska jag sjunga och även kolla på alcazar. Det kommer bli en perfekt dag. OJ inser nu att jag måste köpa pennor och sudd till skolan....... Äh. 
Obs saknar det här mycket. Saknar linn och jossan och nej nej vill gå i deras klass förevigt men vi är splittrade och nu måste jag tänka på något annat för annars blir den här kvällen för sorgsen::(
Allt och inget | |
#1 - - ellenlundis:

Vad spännande att du ska börja på gymnasiet. Snart ska jag börja på ett folkhögskola. Yey! :)

Upp