bör egentligen göra saker, bloggar därför från hängstolen

De senaste dagarna har jag spenderat i stan på friidrotts-sm osv. Det var kuuul och jag tog en bild med Emma green. Önskar jag var bättre på höjd men äh man kan väl inte va bra på allt i livet. Annars tänker jag lite på skolan och att jag vill gå fler kurser än tillåtet :(( varför är lärande begränsat haha idgi.

Vill förresten kommentera bilder på instagram förevigt. Det är ju livet. Tycker förresten om när mina idoler står upp för sig själva det är mysigt och fantastiskt. Jag är ganska bra på att hoppa mellan händelser i mina inlägg, ni som läser är fantastiska och i bet ni har ett högt iq. Haha det är jobbigt när man måste planera vilka dagar man ska va snygg för den planeringen håller inte så ofta. Måste även bestämma vad jag ska ha på mig första skoldagen. Usch det känns jobbigt att måsta va snygg igen, får väl bli den utstötta med fuldagar några gånger i veckan medan alla går omkring och är svinsnygga. Men det är ok. Om 1 dag ska jag spela en egenskriven låt på ett stort läger för ca fler är 1500 personer och det är ganska häftigt. Pray for me u guyzz. Nu ska jag äta misslyckad omelett aka sluring och sedan städa lite. Måste även packa för ska va med m&m i några dagar. Oki ha det bra pusspuss
Allt och inget | |
Upp