9



VILL KOLLA PÅ PLANET EARTH SÅÅÅÅ GÄRNA VET INTE VA JAG SKA GÖRA KAN INTE KOLLA PÅ TYP WN VECKAAA. Annars lever jag ett allmänt upprymt liv pga börjar gymnasiet såsåså snart???? Om 9 dagar för att va exakt. Haha kommer alltså gå i skolan igen om 9 dagar. Är lite ledsen över att mina föräldrar vill att jag ska ha lugna dagar uRSÄKTA jag måste ju passa på att göra saker när jag inte är uppbokad av skolan som råkar vara en vardagsgrej 9 månader/år. Just nu sitter jag ute på en brygga och lyssnar på ed även fast jag vill lyssna på Frank ocean men det får jag inte för mitt 3G. Har även på mig blommiga bra byxor och fashionsockar som föreställer skor. På huvudet sitter en keps som jag köpte på sommarens första loppisbesök. Den köpte jag igår. Igår hoppade jag även i en hoppborg för jag är en sådan. Det var egentligen 14årsgräns men haha som om det har stoppat mig förr. Just nu känner jag för att dansa här på bryggan men kan man göra det på en offentlig plats?? Äh har det stoppat mig förut........... Kan förresten hela dansen till Salute tsm med Lenne. När vi ska få användning av den är fortfarande ett frågetecken i livet. Tänker lite att jag vill skriva mer om vad som händer i mitt liv men d händer inte så mycket mer och mitt batteri på telefonen är snart helt urladdat. Push it to the limit. Här får ni dock en bild på min utsikt för det är det bästa jag kan visa er just nu. 
Gårdagens kvällspromenixutsikt såg ut såhär 
Om jag någonsin slutar gå på mysiga promenader vill jag att någon ska slå mig på armen. Tack på förhand hoppas att det aldrig händer:)/)-))-. 5% farväl
Allt och inget | |
#1 - - Linéa:

Vi kommer få någon superbra användning av den någon gång jag känner det på mig!!

#2 - - Therese:

Vilken bok? :)

Svar: Holes!!
Elina Sandström

#3 - - Lovisa Berggren:

Åh läser du Holes?? Det är råbra ju :-)

Svar: Jaa<33
Elina Sandström

#4 - - ellenlundis:

Fina foton. :)

Upp