uppfinningar part 1

Vill verkligen introducera detta för er: konstiga uppfinningar hERE WE GO.
Häromveckan på tekniklektionen satt vi och surfade runt efter lite konstiga uppfinningar. Vi fick sCORE. Jag menar spana in denna underbara grej?? Vill verkligen ha den. Så. himla. smart. Oj alltså wow, saknar ord.
 
DET HÄR ÄR JU ÄNDÅ DEN BÄSTA.
Önskar att jag hittat den innan jag for på konfa i somras (fett praktiskt å liksom slippa slå upp tältet?? (fast sjukt drygt med en 13kg tung rygga under)). Hur som helst vill jag gärna ha det här i julklapp, så mamma om du ser detta pLEASE JAG BER DIG.
Finurligt och Flurigt | |
#1 - - Matilda:

hahah kul grejer! :D kan du inte göra en kategori med en massa roliga uppfinningar? :]

Svar: jo det skulle jag kanske kunna göra, grym idé!:D
Elina Sandström

Upp