svaren del 3!!!!!!!!!!!!

Om du blev en kille, vad skulle du heta då?
Mi padres va inne på Elias, men vem vet jag kanske hade varit en Urban eller en Klas-Göran.
 
Samlar du på något, som frimärken eller kapsyler?
 
Moep, har dock samlat på porslinshundar en gång i tiden. Det var lite konstigt, men jag va galen ok.
 
Vilka serier tipsar du om?
 
The OC, Friends, Gossip Girl, 90210, Heart Of Dixie, New Girl, Hannah Montana (<33333), Glee, Devious Maids (har endast sett några avsnitt men det e grymt) samt Jens The Golden Buddha.
 
FÖRST VILL JAG BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR DIN BLOGG. DEN ÄR SJUKT PEPPANDE!!!! 
Hur kommer det säg att du älskar grisar?
HJÄLP TACK SÅ MYCKET!!!!!!!!!! Åh jag vet inte. Förut var mitt minigrisälskande på en betydligt högre level, men jag tycker fortfarande om dom ju. Antar att det e för att de är rosa samt Greta e en gris.
 
Ska du åka på språkresa nästa år? Isåfall vart?
Nej ingen språkresa för mig. Tycker det känns mycket mer värt att åka som t.ex. au pair eller utbytesstudent för att lära sig ett annat språk, på språkresor hänger man ju ändå med skandinaver och pratar himla massa svenska. Det e säkert prima för andra, men jag skulle föredra något annat.
 
Sol/regn
Glass/mjukglass
Strumpor/sockor 
Sommaren/vintern
Prickigt/randigt
 
Sport?
Friidrott eller dans, tycker även om att kolla på fotboll.
 
Älskar du mig? ;-)
Svaret är...................................................JA
 
Plockaaaaaaaaaa blommor?
 
På midsommar jaaAaaAAAaaA.
 
Vilken Camera fotar du med?
 
Använder en Nikon D50, den e kul.
 
Canon VS Nikon?
 
Gissa två gånger:-)))))
 
Hur har du blivit så duktig på att fota?
 
Oj tack så mycket! Ehm har verkligen börjat från botten och prövat mig fram. Älskar att fota, man märker verkligen när man har lärt sig något nytt!
 
Kan inte du göra ett inlägg där du visar d foton som du är mest nörjd över?
 
Det tvivlar jag inte på.
 
När började du sminka dig till vardags?
 
Sjuan!
 
Osminkad / Sminkad
Läppglans / Läppstift 
Frågestund | |
#1 - - Sandra Fors:

Hej! Jag skrev för ett tag sedan om en facebooksida som samlar färgglada bloggar som denna. Jag insåg att det var smartare med en grupp istället, så joina https://www.facebook.com/groups/farggladabloggar/

Ha en fin dag! :)

#2 - - vanja:

smalade också på porslins hundar :P

Svar: Gryyyymt!
Elina Sandström

Upp