foxerträff (rOLIGHETER)

Alltså shit vad jag e taggad på dom kommande veckorna. Inte nog med att vi har två veckors prao och sedna BAM ett höstlov på det, så ska jag få träffa en bunt tjejer som jag har skrivit med en viss tid. Visst är det väl underbart att vara del av en fandom som bara har ca 6 trogna svenskingar i sig, och 5/6 bor i Stockholm (svar: ja). ÄNTLIGEN SKA JAG FÅ TRÄFFA NÅGRA FOXERS.
 
I våras insåg vi (jag + 5 andra) att vi borde göra något med alla svenska foxers. Tyvärr är ju jag då norrlänning (obs obs älskar det, hatar bara att alla andra är o-umebor) så möjligheterna att träffas är ganska minimala. Men!! Den 20/10 (om exakt 21 dagar) kommer jag befinna mig i Uppsala för min andra praovecka, och då ska jag pendla in till sthlm och fika med hela bunten! YES ALLTSÅ.
Visst ser ni vem jag e.
Allt och inget | |
#1 - - Amanda:

MEN ÅH SÅ BÄST ALLTSÅ LÄNGTAR SÅ SJUKT NU ASDFGHJKL

Svar: DET KOMMER BLI SÅ UNDERBART
Elina Sandström

Upp