är väl en smiler

Hej där folks.
 
Nu ska ni få er lite miley-inspo. Trots alla som hatar henne, så e jag inte en av dom. Tycker hon har grymt snygg stil, kanske inte direkt gillade hennes MVA-framförande men hallå inte gillar jag allt alla gör men det gör mig inte till en allmän hatare av dom??? Ogillar folk som fortfarande klagar på att hon har kort hår pga jag älskar det så himla mycket, tycker hon e minst lika snygg i kort som långt. Ca snyggare nästan.
 
PLUS HON E SUPERUNDERBAR PÅ ATT SJUNGA. Usch tycker o-om pers som har både utséende och sångröst pga så himla irriterande med människor som liksom har allt men vadårå får väl leva med det då ca min bästa vän är ca av den sorten *blinkis*. Anywhohowway gillar hennes musik mer och mer. Tycker ni om Miley eller vad e er åsikt, tELL ME.
Inspiration | |
#1 - - Ellen:

Jag tycker om henne! Eller hon klär sig ju lite naket osv. men annars är hon helt okej :) hon sjunger ju helt FANTASTISKT!♥

Svar: hahaha håller med!<3333
Elina Sandström

#2 - - Sonja:

hon har väldigt snygg stil. och folk klagar bara pga hon inte är allmänt klassiskt "kvinnlig och ljuv".

Jag tycker hon är ganska lik justin bieber på vissa bilder!

Upp