✄ ✄ ✄ nÄMEN ☮ ☏ ☼ ☯

 
 
????
 
VÄNTA VA.
 
????
 

Självporträtt | |
#1 - - Jennifer:

Har du klippt dig nyligen? Det vart himla fint iaf ^^

Sv: Ja gör det, säg gärna till sen vad du tyckte hihi :D Det är jobbigare än vad man tror! Tycker jag iaf hehe..

Svar: Tihi jomen ganska, ca 5 h sedan, tackiii!
Elina Sandström

#2 - - Sandra Fors ~ Galen fotograf:

Hej! Skulle du vilja vara med i ett blogg-gäng typ som epicfaiils kick back pack? Det skulle vara väldigt kul om du var med! :)

Svar: Hallihallå, åh tyvärr tror jag inte det! Känner att jag inte kan fokusera så supermycket på bloggen just nu och då vill jag inte ingå i något pack! MEN KUL IDÉ JU:D
Elina Sandström

#3 - - Sandra Fors ~ Galen fotograf:

Åh, okej synd! Ber om ursäkt ifall jag har frågat detta förut, har ett vagt minne nu när jag tänker efter att jag kanske har frågat dig redan.. ^^

Svar: Haha det är lugnt!:D
Elina Sandström

#4 - - Saurus och Idus!:

Mycket tjusigt!! Har du färgat/tonat också??:D<3

Svar: tacktack!!! tihi nää, det där e ba int solblekt:D<3
Elina Sandström

#5 - - Ellen:

Jätte fin!♥

Svar: åh tack så mycket! ♡
Elina Sandström

#6 - - Frida:

Åh vad fint! :)

Svar: Taack!:D
Elina Sandström

#7 - - Jasmine:

Du är otroligt söt!

Svar: Jag visste att simmen kan bli träffad av en satellit, men det var första gången som jag var med om det. Spelar du TheSims? ;)

Kram

Svar: Tihini tack! kramis kramis
Elina Sandström

#8 - - amanda:

Åh vad fint! Passade verkligen dig! ^-^

#9 - - Belinda Breed:

Jättefina bilder!

#10 - - Idha Zentio:

Vad fint det vart! :)

#11 - - isabella:

åh vad fint!

#12 - - Mathias&Rebecca:

Väldigt fint!! :) Ha en underbar kväll! :)

#13 - - Joanna Ostrowska:

Men åhh va fint!!

#14 - - Linneá:

Kommentera gärna min blogg, jag har frågestun såså :) Din blogg är jättefin <3

#15 - - Lina:

Så snyggt!!

#16 - - Celine Ekelund:

du passar så bra i det!

#17 - - Linnéa:

Gud vilken fin tröja du har på första bilden! Vart har du köpt den?

#18 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

Var gärna med på min tävling där man vinner ett par Valfria Carrera Solglasögon eller glasögon. Tävlingen hittar du på min blogg och avslutas om 4 dagar! IN och delta

#19 - - Sofie - Up close with big cats:

vilka härliga bilder :D jättefina!

#20 - - Agnes Bjurek:

Snyggt!

#21 - - SUGARSIN - Med spår av unicorns:

RIKTIGT snyggt!!! :D

#22 - - Saga:

Såå fint!

#23 - - klarajt.blogg.se:

Har läst din blogg lite till och från sedan typ 2011 (??). Men nu var det ett tag sedan och så klickar jag mig in idag och fick VÄRSTA chocken! Att du klippt lugg! WOW! Du passar sjukt bra i det! Även om jag gillade ditt långa hår förut typ förrförra året elr nåt hehe! Kramis :') ♥

Svar: Men åh va underbart roligt att du har varit här så länge (det är nu man skäms över sina otrOLIGT fina inlägg back in the days). Jag gillar ju också min lugg så vad kul att du gör det med!! Kraaam ♥
Elina Sandström

#24 - - klarajt.blogg.se:

Sv: Haha, du är för rolig :') Men får man fråga en sak? Hur tillåter dina föräldrar dessa hårförändringar? haha! Jag ville göra dipdie en gång i tiden men det fick jag inte. Sedan ville jag klippa lugg men det fick jag inte heller! Hmpf! KRAMIS

Svar: Ja alltså jag e väl dels lite envis och sedan så växer mitt hår så HIMLA snabbt och därför gör det väl inget om det skulle bli "dåligt". Dock skulle dom nog inte gilla det lika mycket om jag färgade håret eller så, har tonat det en gång. Men tbh så bryr dom sig inte så mycket om hur jag klipper håret, bara jag blir nöjd!:)
Elina Sandström

#25 - - klarajt.blogg.se:

Sv: Haha! Och verkligen fkslgm på hur fort ditt hår växer!!! Föddes du så? haha! ?? På riktigt asså! Du har ju typ lika långt hår som du hade innan du storklippte dig förra året (nästan iallafall ;D)
KRAMIS!

Svar: SANNINGEN E ATT JAG TYP GJORDE DET. Hade axellångt hår vid 1,5 års ålder typ:-)))) kraaam!
Elina Sandström

#26 - - Klara:

Sv: Hahah! Coolt ju :D Kramis

Upp