jossan&jag&kameran&musiken

Igår sov min fula finis över här. Vill att ni ska älska våran vänskap lika mycket som jag gör. Vi fotade samtidigt som vi lyssnade på 1D vilken resulterade i fantastika bilder. Ta en titt själv.
Man måste börja storslaget.
 
De flesta bilderna ser dock ut såhär eftersom att vi egentligen hade ett smygparty.
 
Vi kan också vara fina ser ni det, kolla in hakorna.
 
Vi tycker om att visa vår styrka.
 
Men tycker mer om att kolla på Harrys.
 
Vi e coolare än du och det e ba å acceptera.
 
Avslutar inlägget med denhär bilden och önskar er en fin sista afton av november 2013 för den kommer aldrig i hela världen tillbaka.
Bilderrr | |
#1 - - olivias | mode, foto & vardag:

åhh vad fin blogg du har!

- lust med ett blogglovinbyte?

Svar: visst visst!:)
Elina Sandström

#2 - - Matilda:

haha så härliga bilder :,)

#3 - - olivia ♡ - mode, foto & vardag.:

följer dig nu som nummer 141, säg till när du följer min! kram

Svar: yeay, jag gör så!:)
Elina Sandström

#4 - - ellenlundis:

Haha! Den första bilden är bra rolig! :D

Upp