antar att mitt sanna jag kommer fram nu (öNSKELISTA)

Skulle vilja välkomna alla som inte har läst denna bloggen någonsin förut med ett GRATTIS. Ni har kommit hit just precis i stunden som jag visar mitt sanna jag. Två list-inlägg på raken. Wow. Här e min wishlist till julen, vad önskar ni er??
1. stålsträngad gura :-))))
2. bodygrejor från The Body Shop
3. ljusslinga!!!!!!!! från rusta
4. presentkort hos typ fresh-tops och carlings
5. självklart serieboxar med oc, grey's och hannah montana
6. en liten resa till london för att hälsa på min bestie
7. ÖRONMUFFAR+HÖRLURAR GRÅTER SÅ PERFEKT DETTA ÄR
8. utlovning av kamera
9. just dance 2014 (nähä!!)
10. prenumeration på Illustrerad vetenskap samt någon fototidning.
Allt och inget | |
#1 - - Tessan:

Hej Elina!
Jag har fått photoshop och börjar så smått lära mig, men jag undrar om du kan ge lite tips om hur man "piffar till" texter lite?

Jag vet redan hur man "får in bilder i texten" men du får väldigt gärna visa hur man får sträck runt texten, om du fattar hur jag menar? Typ som du har i svart runt siffrorna. ;)

Skulle bli jätteglad om du kunde fixa ett inlägg eller i varje fall säga hur man gör!!
Tack på förhand!

Svar: Jag använder ju då gimp 2.0, men photoshop fungerar ju i stort sett ganska lika. Om du kikar ganska långt bak i "blogg/design" tror jag du ska hitta något liknande som min fina friendo lenne har skrivit!!
Elina Sandström

Upp