veckans fruktsallad - skivomslagscompetition

Denna söndag fick vi äran av oss själva att tolka ett skivomslag lite hur vi ville. Antingen kunde man fösöka likna orginalet så mycket som möjligt, eller så gjorde man den egen eller så bara gjorde man det en gnutta konstig.
 
Jag valde att "tolka" ca det kändaste skivomslaget någonsin - Abbey Road med The Beatles. Förvandlade det till en lite féigare plats. SE:
 
Orginalomslaget:
Nu får ni supergärna rösta på vem av mig och Julia som ni tyckte var bäst (hint: ELINA)
Ett pärongäng | |
#1 - - Amanda Jona:

Åh vad jag älskar din tolkning, så underbar!

SVAR: Tack så hemskt mycket fina du :)

Svar: Men åh så trevligt!! varsågod:)
Elina Sandström

#2 - - JULIA - JUST NU: TÄVLING!:

Haha men vilken cool bild :D

Svar: Åh tackar tackar!:D
Elina Sandström

#3 - - Ellen:

Hihi! Jag älskar bilden över :D

#4 - - Tilda:

Så fiiin!! Vart gör du dina bilder och hur lägger man upp en röstsak, vart gör man den? Kram! <3. Jättekul förresten att du kommenterade min blogg, fortsätt med det. Världens finaste är du! <3

Svar: Åh tack!! Jag redigerar i gimp, och röstsaken hittar man genom att googla t.ex. "röstning på blogg.se (eller vad man nu har för bloggportal)". KRAM <3
Elina Sandström

Upp