veckans bästa blogg! (nyhet, tjoho)

Har länge funderat på att dra igång något liknande, men alla har ju dessa grejer under helgerna. Hoppas ni tycker det är skoj och ställer upp! Kommer välja bloggar som jag tycker skriver bra inlägg, lägger upp fina bilder, kanske är lite roliga och ja - alltså bloggar jag skulle kunna tänka mig att läsa själv! DELTA VET JAG.
 
 
(obs fruktisen kommer alltså upp ikväll ca 20.00, kika in då igen va!)
Veckans Bästa Blogg | |
#1 - - Moa Edström:

http://moaelsaantonia.blogg.se/

#2 - - Julia:

www.juliaanderssonnn.devote.se

#3 - - Nora:

Jag är meed! :D

#4 - - vilma:

Heeey! Jag är meed :D

#5 - - Celin ★:

Jag är med :D

#6 - - Matilda:

Klart man är med! :D superkul ju!

#7 - - Isabelle :

Jag är med! :D<3

#8 - - vanja:

wihoh jag är med, hoppas du gillar min blogg :)

#9 - - Gina:

Jag vill vara med! :3 www.kissen.se

#10 - - Linnea:

med!:)

#11 - - Elina:

Yey! Jag är med! :D<3

#12 - - Alma Engström:

Jag är med!! :D :D

#13 - - MINETTE❤:

Jag är med! ;D

#14 - - Olivia Z :

Klart att jag är med! ;)

#15 - - Sanna Widman:

Jag är gärna med :)

#16 - - Tilda:

Jag är med!!!

#17 - - Lina:

Jag är med! :]

#18 - - vilma:

Jag är MEED!! ♥ Bilden till detta inlägget var helt galet snygg! Jag fattar inte hur du kan få till det :O :D Älskar din blogg!!

Svar: åh tack så mycket!!! tihi älskar dig ju <3
Elina Sandström

#19 - - Elin:

Jag är med :)

#20 - - Tindra :

Jag är med!

PS. Din blogg äger:)

#21 - - Julia Forsberg:

Jag är med! :D

#22 - - Amanda:

JAG ÄR MED!
(stalkar din blogg från morgon till natt hehehe)
:P

#23 - - Tessan:

Jag är med! ;)

#24 - - Ida:

Jag är med!

#25 - - Linea:

Jåg ä me okkså!! ^^

#26 - - Emelie:

Jag är med:)

#27 - - Alva forsberg:

Jag är med! :D

#28 - - Julia:

Jag är med :)

#29 - - Julia :

Jag är med <3

#30 - - NOSHÖRNINGSWILMA:

C:

#31 - - Isabelle:

Jag är med:D

Upp