svävar runt universum (huset)

(Nu verkar mitt gimp lagga ihop så ni får ingen cool introbild förutom den här under)
Idag skulle vi göra en cool gif (gif = Graphics Interchange Format = bild som rör sig) (för julia är galen i det). Dock är min fjärrkontroll till kameran en gåta för Sherlock, så jag var tvungen att springa fram och tillbaka och fram igen och tillbaka igen osv osv osv. Aja, den vart inte grymt men rösta på mig ändå tack!!!!!!!!!!
Notera att dethär är den första gif jag någonsin gjort i gimp!!
 
Ett pärongäng | |
#1 - - Julia.:

Haha gud så coolt!
Btw. Det finns en grym sak som är uppe på min blogg nu! :D
Som heter. "Min flickvän svarar" :D

Svar: Jo det blev ju som en häftig effekt!
Elina Sandström

#2 - - Isabelle :

HAHA ÄLSKAR GIFEN!! Men nu till min fråga, skulle inte du kunna visa hur man gör en sådan gif i gimp? ;)) tack på förhand, typ.

Svar: ÅH VA TREVLIGT! Åh ja det kanske jag skulle kunna göra, får försöka klämma in det i veckan!:)
Elina Sandström

Upp