efterlysning: gästbloggning!?!?

 
 
VET NI VAD. Den 10 juli - 4 augusti kommer jag befinna mig på konfaläger. Där kommer jag inte ha tillgång till internet/dator/livet, och näe jag orkar inte sitta och göra tidsinställda inlägg till 3 veckor. Så nu frågar jag er, vill ni kanske gästblogga lite här??
ALTERNATIV 1:
◊ Lägg upp ditt "gästinlägg" på din egna blogg. Se till att bilderna är 800px breda (om din inläggsspalt är smalare kan du länka bilden i inlägget). Om du vill kan du ju tänka på stavning och sådant pga kommer endast kopiera, inte skriva om stavfel pga vem vet ni kanske vill ha det så : - ).
 
◊ Länka ditt inlägg i en kommentar.
 
ALTERNATIV 2:
◊ Skicka ett mail till mig ([email protected]) där du skriver vad du vill skriva och bifogar de bilder du vill ha med. Ganska självklart kanske, men vem vet. Glöm inte att länka din blogg om du vill ha en länk!
 
Exempel på vad man kan blogga om: allt. 
 
Det kommer inte vara gästinlägg varje dag, det beror helt på hur många som skickar in/hur många tidsinställda jag hinner göra. 
 
Blogg/design | |
#1 - - vanja:

sv: det är nike air finns att köpa på flera ställen :)

Upp