DESIGNÅNGEST

Idag är det en sådandär dag som inträffar i mitt huvud ca 1 gång/månad - nämen ska jag inte ta och göra en ny design?
Ni förstår inte hur otroligt less jag kan bli på något så ytligt, som jag har jobbat med kanske hur många timmar som helst. Och allt bara för att jag hittar nya, snygga, coola, grymma, balla, häftiga, superfina bloggar meeed fina bloggdesigner.
 
Nackdelar med denna tanke: HALLÅ?? TIDEN?? DEN HAR JAG INTE.
Fördelar med denna tanke: Mitt hår ser superbrunt/rött ut i headern/menyn och hallå jag är ju blond???
 
Så vem vet vad som kommer hända. Kanske bara byter ut bilder - vi får se!
 
 
Allt och inget | |
#1 - - Alice:

sv: tack sötis! älskar din design! så fina färger!! :D
hittade det på en annan blogg. testa googla på typ "bakgrund kommentarsfältet blogg.se"
såg att du är umebo, det är nice, Norrland :DDD

Svar: taack för svaret! ska pröva det :Dwohoo, norrland for the win!
Elina Sandström

#2 - - Vendela Nilsson:

- Kommer heta wellas.se istället :D :D :D

Svar: grymt!:D
Elina Sandström

#3 - - Mikazuki Chan:

hahaha! Ta den med Santa Claus igen! Cx

Svar: ja jag funderar nästan på det, den tar fram min personlighet tycker jag!
Elina Sandström

#4 - - Anonym:

första gången jag hitta in till din blogg men gud va färgglad och charmig :D

Svar: nämen åh så trevligt! tackar:D
Elina Sandström

#5 - - Alice:

Sv; Tack! :D

Svar: varsågod!:)
Elina Sandström

#6 - - ♡ ELSA ♡:

Missa inte chansen att bli länkad inför 100+ läsare. Det ända du behöver göra är att kommentera att du är med! :D
http://bluueeandgreen.blogg.se/2013/june/veckans-blogg.html#comment

#7 - - Malin:

-jaa jag vet :')

#8 - - Terese:

sv; Tack finis! Jaså?:)

Svar: Haha ja jag vet inte varför, men det var nog märket i mitten som påminde! typ såhär: http://www.nicopiasport.se/shop/11484/art84/h3258/2283258-origpic-343a8a.jpg
Elina Sandström

#9 - - ♡ ELSA ♡:

Svar: Kul att du är med och deltar! :D
Allt bra med dig idag?

Svar: Allt e helt finnemang!:)
Elina Sandström

#10 - - sandra:

sv: tack så mycket :) Hoppas det blir en trevlig resa!

#11 - - FEENIA:

Känner likadant... Jag har tiden men inte direkt orken att göra något. Jag blir alltid överambitiös. :(

Svar: ja det e sjukt irriterande:/
Elina Sandström

#12 - - karolina:

AS SNYGG BLOGG!<3<3

Svar: ASDFGHJ TACK!!
Elina Sandström

#13 - - Hanna - jag med kameran i ena handen:

Sv; Tack, finis!

Svar: varsågod!:)
Elina Sandström

#14 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja visst är den, synd att jag inte kan använda den:(

Svar: men åh, typiskt ju!
Elina Sandström

#15 - - johanna:

din design är superfin!
på riktigt :D

Svar: nämen tackar tackar, på riktigt!:D
Elina Sandström

#16 - - Linn ♡:

precis de problemet har jag med! :( allt bra? xoxo

Svar: jaa det e superjobbigt:/ allt e ba prima (haha förutom min designångest), själv då?:)
Elina Sandström

#17 - - - Isabella Huynh:

Jag tycker din blogg är fin :)
sv:
Tack!

Svar: Åh tack!:D
Elina Sandström

Upp