YÄS ALLTSÅE

Asså hjälp kan knappt förstå det, om ca exakt 24 timmar sitter jag på ett flyg påväg till grymmaste platsen. Egypten kommer leva farligt under nästa vecka, till skillnad från bloggen min. Kommer inte ha någon internettillgång alls (så vitt jag vet). Men även om jag har det kommer jag inte spendera många solminuter inomhus, framför en dataskärm.
 
Dock har jag ju vänner (hahahhaha vem försöker jag lura, more like bekanta) som eventuellt är lite trevliga och kikar in med något inlägg under veckan (hint hint hint till mina bekanta). Förhoppningsvis så hinner jag skriva lite imorn men om inte får jag ha det riktigt galet bra. Ja juste, ni också : - )
Allt och inget | |
#1 - - Liv:

När kommer vinnaren av presentkortet upp? :) Mwihih, är nyfikeeen som bara den! Kram!

Svar: förmodligen imorgon bitti, meeeen det kan dröja ett tag även!
Elina Sandström

#2 - - Frida:

Åh vad avis jag är! Ha en bra resa! :)

#3 - - Emma:

åååh man blir ju avis!!!

#4 - - baraanna.blogg.se:

Din header e ju borta D:

Upp